sobota, 2 maja 2015

Peter Prevc

Cześć. Dziś na blogu autograf od bardzo już utytułowanego słoweńskiego skoczka Petera Prevca. Mimu 23 lat w swoim dorobku ma już medale z każdej możliwej imprezy. W jego kolekcji jest m.in 2 Puchar Świata w lotach, srebro IO, srebro MŚ, 2 razy drugie miejsce w końcowej klasyfikacji PŚ. W sezonie 2014/15 miał taką samą liczbę punktów i przegrał Kryształową Kulę z Severinem ilością wygranych konkursów w sezonie. Prevca udało mi się spotkać 1 raz podczas tygodniowego pobytu w Wiśle. Jakoś nie wywarł na mnie pozytywnego wrażenia.


W swojej kolekcji mam 2 karty Petera. Pierwszą otrzymałem podczas konkursu w Wiśle, zaś drugą poprzez wysłanie prośby.



Aktualizacja 15.04.2016

Podczas PŚ zrobiłem sobie ponownie zdjęcie z Peterem, które na drugi dzień mi podpisał, zaś karta pochodzi z prośby listownej



3 komentarze: