poniedziałek, 4 maja 2015

Andreas Wellinger

Cześć. Dziś postanowiłem przedstawić autograf od młodego niemieckiego skoczka Andreasa Wellingera. Ubiegły sezon nie był dla niego zbytnio udany, ponieważ zmagał się on z kontuzją barku, której doznał na skoczni w fińskim Rukatunturi. Kontuzja ta "zmarnowała" mu cały sezon, a w tym najważniejszą imprezę MŚ w Falun. Andreas jest ważnym punktem w niemieckiej drużynie, z którą zdobył złota IO w Soczki. Największym sukcesem indywidualnym jest srebro podczas MŚ juniorów oraz zwycięstwo w klasyfikacji generalnej LGP w sezonie 2013. Andreasa podobnie jak innych skoczków pierwszy raz spotkałem w Wiśle. Jest to przesympatyczny młody skoczek.


Posiadam dwie karty Andreasa. Niestety podczas konkursów nie udało mi się zdobyć jego kart, więc obie mam zdobyte poprzez prośbę listowną. Jedną kartę (Milke) mam także na wymianę.

Pisałem na adres : 
Andreas Wellinger
Biathlonzentrum 1

83324 Ruhpolding
Germany






Aktualizacja 23.08.2015

Kartę zdobyłem poprzez prośbę do firmy fluege.de. Czekałem z 2 tygodnie



5 komentarzy: