piątek, 1 maja 2015

Tom Hilde

Cześć. Dziś przedstawię wam autograf od norweskiego skoczka Tom Hilde. To już niestety jedyny, który pozostał ze "starej gwardii". Tom jest utytułowanym norweskim skoczkiem. Ma na swoim koncie wiele medali. Zawsze był ważnym punktem reprezentacji. Największy jego sukces to srebro na MŚ w Oslo w 2011r.  Spotkać Tom i porozmawiać z nim miałem okazję podczas LGP w Wiśle w zeszłym roku. Jest to bardzo miły i sympatyczny człowiek. Jest jednym z moich ulubionych skoczków narciarskich. Zawsze uśmiechnięty i otwarty dla kibiców. Mam nadzieję, że i w tym roku przyjedzie na konkursy do Polski.



W swojej kolekcji mam dwie karty Toma. Jedną z serii fischer, którą otrzymałem od niego na konkursie oraz drugą z serii sport2000, którą zdobyłem piszą list z prośbą.






Aktualizacja 23.08.2014

Autograf pochodzi z napisania prośby na email. Czekałem 2 dni.


6 komentarzy:

  1. Gratuluję :))
    Też mam nadzieję, że Tom przyjedzie do Polski. Fantastyczny skoczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile czekałeś? bo ja wyslalam do zwiazku nor bodajze miesiac temu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem gdzie indziej niż na związek. Na odpowiedz z adresu związku czekam już 3 miesiące

      Usuń