poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Robert Kranjec

Cześć. Dziś przedstawię autograf wybitnego słoweńskiego lotnika Robert Kranjca. W swoim dorobku Robi ma m.in. Mistrzostwo Świata w Lotach, 2x PŚ w lotach oraz medalu MŚ i IO w konkursach drużynowych. Słynął on głównie z wybitnych i bardzo dalekich skoków na skoczniach mamucich, na tych mniejszych szło mu znacznie gorzej. Teraz nawet na skoczniach dużych nie idzie mu zbytnio. Swoje doświadczenia z Robertem mam niezbyt fajnie, ponieważ wywarł on na mnie wrażenie osoby, która unika ludzi. Może podczas tegorocznych LGP w Wiśle i startu tam Robiego coś się zmieni, ponieważ bardzo lubię tego skoczka. Swoją kartę zdobyłem dzięki wymianie.



Aktualizacja 23.08.2015

Podczas LGP w Wiśle 2015 udało mi się w końcu "dorwać" Robiego i poprosić o zdjęcie oraz o autograf. Podpisał mi oba zdjęcia oraz zrobił sobie ze mną zdjęcie.




Aktualizacja 15.04.2016

Robi podpisał mi zdjęcie podczas  PŚ w Wiśle w marcu 2016r.


3 komentarze: