niedziela, 26 kwietnia 2015

David Zauner

Cześć. Dziś przedstawię autograf austriackiego skoczka, a przedtem kombinatora norweskiego Davida Zaunera. Na początku startował w kombinacji norweskiej, ale przez słabe swoje starty w biegach nie odnosił sukcesów. Postanowił zmienić dyscyplinę i zacząć trenować wyłącznie skoki narciarskie. Debiut w PŚ zaliczył w sezonie 2009/10 podczas konkursów w Sapporo gdzie uplasował się w obydwu na 9 miejscu. W skokach szło mu dużo lepiej i był często ważnym punktem w drużynie Austrii. Niestety przydarzyła mu się niemiła kontuzja po której nie potrafi już powrócić do formy. Teraz startuje w PK. Davida spotkałem podczas PK w Zakopanym, był bardzo miły. Zdobyłem wtedy autograf tylko na kartce w zeszycie oraz moja siostra zrobiła sobie z nim zdj.


Zawsze chciałem mieć jego autograf na karcie tej świecącej bo bardzo mi się podobała. Postanowiłem więc wysłać list z prośbą. Czekałem niecałe 2 tygodnie. Kiedy czekałem na odpowiedz od Davida to nadarzyła mi się okazja poprzez wymianę by mieć w swojej kolekcji także autograf na karcie fischer. Szybko z tego skorzystałem, gdyż tej karty nie da się już zdobyć.

Pisałem na adres :  

David Zauner
Fohrenstrass 9
A-8790 Eisenerz
Austria







2 komentarze: