poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Adam Małysz

Przedstawię wam autografy od wyśmienitego polskiego skoczka Adama Małysza.
Mimo bycia na wielu konkursach nie przyszło mi do głowy poproszenia Adama o autograf. Podczas LGP w Wiśle w 2014roku postanowiłem zacząć zbierać autografy. Jako fan skoków w mojej kolekcji musiał się znaleźć autograf Adama, więc postanowiłem napisać list z prośbą. Na odpowiedź czekałem krótko po zaledwie 3 tygodnie.

Pisałem na adres : 

Adam Małysz

ul. 1 maja 48 a

43-460 Wisła





Aktualizacja 23.08.2015

Marzenia się jednak spełniają!!
Jechałem z hotelu na LPK z nadzieją na podpisanie zdjęć przygotowanych dla skoczków startujących w tych zawodach. Gdy podczas serii próbnej dowiedziałem się, że na skoczni jest Adam Małysz to zdjęcia przygotowane dla skoczków nie zostały nawet wyjęte z torby. Celem było znalezienie Adam. To udało się po zakończeniu 1 konkursu LPK. Zrobiłem sobie zdjęcie oraz dałem do podpisu koszulkę gdzie zbierałem Polaków bo poza zdjęciami skoczków tylko ją zabrałem ze sobą na zawody.Dowiedziałem się, że Adam będzie także na następny dzień na skokach więc postanowiłem iść i wywołać zdjęcie, które udało mi się zrobić na konkursie oraz 4 inne zdjęcia które wieczorem znalazłem w internecie. Podczas niedzielnego konkursu niestety się zawiodłem bo Adam szybko uciekł do samochodu. Jako, że moja siostra także chciał zdjęcie z nim to pojechaliśmy do niego do domu z nadzieją że się uda i tak też było. Moja siostra zrobiła sobie z Adamem zdjęcie a mi podpisał przygotowane zdjęcia :) Czy czegoś można chcieć więcej? :D






2 komentarze: