wtorek, 14 kwietnia 2015

Noriaki Kasai

Cześć. Dziś przedstawię wam autograf, który nabyłem dzięki wymianie, a jest on od japońskiego weterana - Noriaki  Kasai. Autograf jest na oryginalnej karcie Fischer z czego bardzo się cieszę bo jest to moja ulubiona seria kart. Można powiedzieć, że Noriaki czym starszy tym lepszy. Mam nadzieję, że przyjedzie w tym roku na LGP do Wisły.
W wywiadzie udzielił, że zamierza skakać do czasu zdobycia złotego medalu IO.
Ciekawe czy mu się to uda. Jak myślicie?


 

Aktualizacja 15.04.2016

Marzenia się spełniają. Spotkałem Noriakiego podczas PŚ w Wiśle. Jest on niesamowitym człowiekiem, zawsze radosny i pogodnie nastawiony do kibiców. Zrobiłem sobie z nim zdjęcie oraz zdobyłem kartę fischer oraz autografy na moich 7 zdjęciach. Jedno się zdublowało więc trafia do zakładki wymiana.












2 komentarze: