poniedziałek, 11 maja 2015

Severin Freund

Cześć. Dziś autograf od aktualnego zdobywcy Kryształowej Kuli - niemieckiego skoczka Severina Freunda. Ubiegły sezon był zdecydowanie najlepszym w jego karierze. Zdobył Kryształową Kulę, złoto indywidualnie w Falun, złoto w konkursie mieszanym oraz srebro w drużynowym. Czy można chcieć więcej w jedynym sezonie? W swojej kolekcji ma także medale z IO w Soczi oraz z MŚ w lotach. Pomimo takiej samej liczby punktów na koniec sezonu wraz z Peterem Prevcem to niemiec został zwycięzcą. Severin jest przemiłą osobą. Zawsze chętny podpisać czy to zdjęcie czy coś innego oraz otwarty na zdjęcia. Severina miałem okazję spotkać na LGP w Wiśle. Moja mina na zdjęciu jest rozwalająca :)



W swojej kolekcji mam autograf zdobyty w zeszycie A4 oraz jedną kartę, którą zdobyłem dzięki wymianie.

Aby zdobyć kartę trzeba napisać na :

WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH
c/o Severin Freund
Lustenauer-Strasse 64
6850 Dornbirn
Austria



Aktualizacja 15.04.2016

Kartę zdobyłem pisząc list do Severina i czekałem zaledwie 15 dni



8 komentarzy: