czwartek, 7 maja 2015

Andreas Kofler

Cześć. Dziś przedstawię autograf od austriackiego skoczka Andreasa Koflera. Kofiego nie trzeba nikomu przedstawiać. Jest to bardzo utytułowany skoczek narciarski z medalami na każdej imprezie. Na swoim koncie ma m.in.  wygranie TCS 2009/10, MŚ indywidualnie oraz w drużynie, złoto IO w drużynie, 2xMŚ w lotach w drużynie oraz 3 miejsce w klasyfikacji końcowej Pucharu Świata. Andreas tak jak każdy austriacki skoczek jest bardzo miły i sympatyczny. Kofiego spotkałem idąc na kolacje po 2 konkursie LGP w Wiśle w zeszłym roku. Bardzo się zdziwiłem jego obecność, podobnie jak Morgiego ale jego widziałem już podczas konkursu. Poprosiłem Kofiego o zdjęcie oraz o podpis w moim zeszycie. Bardzo się cieszę, że mogłem spotkać Kofiego, ponieważ jest to jeden z moich ulubionych skoczków.


Posiadam 3 rożne karty Andreasa. Dwie zdobyte poprzez prośby listowne oraz jedną (fischer) poprzez wymianę.

Pisałem na adres :   

Andreas Kofler
c/o A-Sponsoring GmbH
A-4813 Altmünster,
Ackerweg 22
Austria
 









8 komentarzy: