wtorek, 21 kwietnia 2015

Thomas Morgenstern

Cześć. Dziś postanowiłem pokazać wam karty z autografami Thomasa Morgensterna. W swojej kolekcji mam 2 karty, jedną galaktyczną i jedną z fischera. Morgi to bardzo miły człowiek, chyba najbardziej ze wszystkich skoczków. Będąc na LGP w Wiśle w 2014r. nie spodziewałem się, że spotkam tam Thomasa. Parę osób na początku konkursu coś mówiło, że Morgi będzie ale myślałem, że go z kimś pomyliły. W połowie konkursu na skocznie przybył Thomasa, czym wywołał spore zamieszanie.


Pierwszą kartę (galaktyczną) dostałem podczas tego konkursu, było trudno bo Morgi nie miał ich zbyt dużo. Po konkursie wróciłem do hotelu (byłem przez tydzień ze wszystkim skoczkami w jednym hotelu) i tam ponownie spotkałem Morgiego. Zrobiłem sobie z nim zdjęcie i poprosiłem o autograf w zeszycie. Drugą kartę tą z fischera mam od kolegi z Katowic.



Aby zdobyć kartę należy pisać na :

Thomas Morgenstern
Eichenweg 15

9851 Lieserbrücke
Austria







Aktualizacja 23.08.2015

Autograf zdobyłem za pomocą emaila. Czekałem 2 dni.


Aktualizacja 15.04.2016

Autografy otrzymałem pisząc list do Thomasa i czekałem 27 dni 





4 komentarze: