czwartek, 16 kwietnia 2015

Phillip Sjøen

Siemka. Dziś autograf nowego talentu w kadrze Norwegii. Mowa oczywiście o Phillipie Sjoen. Debiut w Pucharze Świata zaliczył w tym sezonie na skoczni w Engelbergu gdzie na uplasował się na 11 miejscu. Phillip jest bardzo pozytywną osobą w kadrze Norwegii. Pierwszy raz spotkałem go podczas LGP w Wiśle w ubiegłym roku. Udało mi się zdobyć wtedy od niego autograf jedynie w zeszycie. Na początku marca postanowiłem napisać do niego list i na odpowiedź czekałem około miesiąca. W odpowiedzi dostałem bardzo fajną kartę z serii sport2000. Bardzo się cieszę z tej karty. W najbliższym czasie Phillip może odgrywać główną rolę w zespole Norwegii podczas zawodów Pucharu Świata.




Aktualizacja 23.08.2015

W Wiśle zrobiłem sobie z Phillipem zdjęcie oraz zdobyłem kartęz serii sport2000







3 komentarze: