niedziela, 19 kwietnia 2015

Kamil Stoch

Cześć. Przedstawię wam dziś parę kart i 2 zdjęcia z autografami  Kamila Stocha. Nie muszę chyba nikomu przypominać jego osiągnięć... Kryształowa Kula,Mistrzostwo Świata, 2xZłoto Olimpijskie :) Szkoda, że Kamil nie miał szczęścia w ubiegłym sezonie, liczne choroby i kontuzje przeszkodziły w obronie Kryształowej Kuli i Mistrzostwa Świata. Miejmy nadzieję, że przyszły sezon obejdzie się bez takich problemów. Na ostatnim zdjęciu postaram się zdobyć jeszcze autograf Adama Małysza.

Aby zdobyć kartę należy pisać na :

Kamil Stoch

Klub Sportowy AZS Zakopane

ul. 3 Maja 5

34-500 Zakopane





























Aktualizacja 23.08.2015

W końcu udało mi się zrobić zdjęcie z Kamilem. Podczas LGP zdobyłem nową kartę z serii fischer.




Aktualizacja 15.04.2016

Podczas PŚ w Wiśle w marcu 2016 Kamil podpisał mi moje zdjęcie z nim z LGP 2015 oraz 3 puste karty fischer, które zdobyłem dzięki wymianie. Dwie karty trafiają na wymianę.




2 komentarze: